Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Frida Wiklund - 14 januari 2010 23:25


Åå herreud vad jag är trött och slut.

Jag var verkligen inte van vid att jobba, mitt ynka 5-timmarspass tog fan musten ur mig och då gjorde jag inte många knop.

Det kanske var det som var felet, det var för lugnt.

MEN jag tycker det var skönt att inte komma tillbaka till stress och ännu mer stress.


Dennis kom och hämtade mig efter jobbet, vi åkte och köpte en ny bromslampa och bytte ut den, tydligen ska bilen besiktas imorgon..

På tal om bilen, vi måste formodligen köpa en ny, KUL!!


Jag hade hellre flyttat, men bilen är viktigare så den får gå först och vi klarar oss faktiskt bra där vi bor, hade dock varit trevligare med en större lya.

Men vi får snällt vänta så får vi köra på ett hus i framtiden.


Av Frida Wiklund - 14 januari 2010 11:36


Jag trodde att vi var klar med kylan, att den äntligen var på väg bort.

Efter att ha haft -5 i flera dagar så vaknar jag och till min förvåning ser jag -20° på termometern.

DET ÄR INTE SANT!!

Bara att klä på sig lager på lager och se glad ut, brr.


Idag blir det jobb 15-20.

Vet inte vad jag känner om det, tror jag inte känner något alls.


Fan.

Hejdå!


Ovido - Quiz & Flashcards