Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Frida Wiklund - 21 januari 2010 13:48


Snart är det löning!!

Vet inte varför jag är så uppspelt över det.

Det är inte precis att jag ska gå på stan och slå klackarna i taket, sparsam är mitt nya namn och har varit länge nu.

Fylla på sparkontot, det är nog därför jag längtar..Nej!


Jag sitter fortfarande i min "pyjamas", mjukisar och t-shirt.

Mina ultimata slapparkläder, jag önskar att jag fick ha det här på jobbet.

Fy fan vad gött jag skulle må.


Har ringt tiotusen samtal känns det som, egentligen är det bara tre.

Som mina vänner nog redan vet om så hatar jag att prata i telefon, skickar alltid sms.

Men sms går inte idag, jag måste ringa och jag har gruvat mig i fyra dagar för detta.

Men nu är två avklarad och den sista och lättaste är kvar, puh!

Ska ringa och boka tid för färgning av fransar och bryn.

Fatta vad tid man sparar på det.

Slipper sminka sig, bara att kliva upp och så är allt klart!


Nej nu ska jag kolla på försäkringar och fixa en matlista, storhandling står på schemat :D

Jag älskar att gå i mataffären, kan gå i flera timmar.


Ovido - Quiz & Flashcards