Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Frida Wiklund - 19 januari 2010 23:17


Varför kan man inte sova när man verkligen vill?

Jag satt och kollade på tv, blev väldigt trött och begav mig till sängen i hopp om att få somna fort och skönt.

Jag lägger mig ner, men inget händer!
Jag tar upp min mobil och börjar lägga patiens, det är alltid det ultimata sömnpillret för min del.

Men inget händer!

I 1.5 timmar har jag legat med det, det ända som hände var att min arm domnade bort av min kroppsvikt under så lång tid.

Jag kan verkligen inte somna, känner mig trött men det går inte!!


Vill inte spendera alltför lång tid vid datorn eller tvn heller för då kommer jag säkert in i andra andningen och blir pigg igen och det hela slutar med att jag kommer i säng vid två.

Jag måste sova, skulle behöva kliva upp tidigt imorgon.

Jävla sömn..


Ska ge mig på ett nytt försök.


Av Frida Wiklund - 19 januari 2010 14:24


Vilken fantastiskt värdelös dag.

Jag har inte gjort ett skit, jag som hade tänkt vara produktiv.

Vaknade elva, klev upp halv tolv och var helt slut.

Jag är fortfarande super trött och vill inget annat än sova.


Det enda jag ska göra, som det känns nu är att diska och försöka komma på något vi kan äta idag.

Har noll fantasi och orkar inte ens googla mat, hoppas Dennis kommit på något.

Ser att klockan är halv tre, kanske dags att hugga in på disken, tänkte att den skulle vara klar tills dess att Dennis kommer hem.


Så får det bli, disk sen sova lite.

Skitdag!


Ovido - Quiz & Flashcards