Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Frida Wiklund - 13 januari 2010 12:18



Imorgon ska jag tillbaka till jobbet, det känns sådär.

Har blivit lite bortskämd nu när jag varit hemma sjuk.

Även om det inte finns alltför mycket att göra så är det underbart att kunna ta sovmorgon varje dag, inte behöva fixa till sig och gå omkring i mjukisar.


Skönt dock att jag har ett kort pass, men tiden brukar kunna gå segt även då.

Har all hysteri från mellandagsrean lagt sig nu?

Hoppas det, kanske man kan få gå igenom avdelningen och kolla vad som är nytt, nya priser osv.


------------


Idag ska jag ta det lugnt men ändå få en hel del nödvändigt gjort.

  • Har precis lagt disken i blöt och ska hugga in på den så fort jag skrivit klart detta.
  • Sen ska jag dammsuga lägenheten.
  • Plocka rent på köks och vardagsrums bord.
  • Måla klart kanterna på tavlan, den måste blir klar idag för till helgen ska den upp på väggen.


Måste bli klar med detta till fyra för då tänkte jag börja med maten.

Nu ska jag slita mig så det blir något gjort!




Ovido - Quiz & Flashcards