Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Frida Wiklund - 26 januari 2010 18:26


Jag är trött!

Jobbat och sedan varit på stan, utmattningspiller deluxe.


Jag har alltid tyckt att det varit roligt att gå på stan, men idag ville jag bara skjuta alla jag såg, nästan!

Trångt, småungar som armbågar sig fram och skiter i vad dom trycker på bara dom kommer fram själv, samma gällande pensionärer på ica.

Skyndade mig in på teknik magasinet för att handla, fort in och ut från body shop och vidare till ica för att sedan skynda till bussen och hemmets lugna vrå.


Jag hade ju tänkt städa idag..

Meeeen jag har inte riktigt ork eller lust.

Vill krypa ner i sängen och sova redan nu och klockan är bara halv sju.

Måste. Stanna. Uppe. Lite. Till.


Dennis är och fixar det sista med bilen, så jag tänkte hålla mig vaken tills dess åtminstonde, har knappt träffat han idag.

Det här med städningen, jag får se vart det slutar.


Ovido - Quiz & Flashcards