Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Frida Wiklund - 12 januari 2010 20:10


Imorse när Dennis skulle till jobbet kom hon som bor snett nedanför oss ut och berättade att hon skulle flytta och undrade om vi var intresserad av hennes lägenhet, "Jag tänkte att ni kanske behövde mer plats när ni ska få barn" något i den stilen hade hon sagt.


Nu är jag sååå sugen på den lägenheten, det är ett till rum + att det är ca 90kvm om jag inte minns helt galet.

Jag vill helst av allt bo i hus, men vet att det inte kommer vara aktuellt inom dom närmsta två åren, så varför inte!


Funderar på om jag ska ringa hyresvärden och fråga vad hyran ligger på och om man kanske kan få kolla hur det ser ut.

Det tåls verkligen att fundera på detta, både jag och Dennis blev lite sugen.


--------


Annars idag har jag varit på stan med Malin.

Toktjock i snoken men för övrigt kändes det bra!

Sov nog för länge inatt, jag brukar oftast sova i sex-sju timmar och inatt blev det elva, ja ELVA timmar!!

Hade huvudvärk när jag vaknade och sen när jag kom hem började jag blöda näsblod, vilket jag aldrig gör nu för tiden!

Fick med mig lite smått och gott hem, både jag och Dennis blev nöjd!


Nu ska jag ta ett glas dricka och kolla på tv med mannen.

Ovido - Quiz & Flashcards