Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Frida Wiklund - 10 januari 2010 21:34


10-01-10 skulle vara ett ganska roligt person nr, inte alltför lätt att glömma.


Idag idag idag.. Hade Dennis bokat tvättstuga så han har varit huslig, jag hjälpte till lite, mest bara att peka på vad som behövdes tvättas.


Min mamma kom hit idag också, hon städade min garderob.

Det behövdes verkligen, den har varit lite som ett förråd med lakan, handdukar osv.

Vi tog ut allt, gick igenom vilka kläder jag kan ha nu, vilka jag kan ha sen och vilka jag inte kan ha alls.

Jag tror vi kastade hälften av alla kläder och av det som blev kvar så var minst hälften kläder som jag ska kunna ha senare när alla gravidkilon är borta!


Vi satt in trådbackar med lådor där vi sorterade upp handdukar och lakan, det blev så himla fint.

Jag är så fruktansvärt glad över att ha en mamma som min, hon hjälper mig så himla mycket med städning och mycket annat.

Vet verkligen inte vad jag skulle göra utan henne! PUSS


Även under städningen fick jag sitta på en stol och säga vad som skulle vara kvar osv, behövde inte röra en fena, vilket jag uppskattade, hehe.


Nu ska jag nog göra Dennis sällskap, tror det är dax för sängen snart.

Ovido - Quiz & Flashcards