Direktlänk till inlägg 8 januari 2010

Tidsfördriv!

Av Frida Wiklund - 8 januari 2010 11:40


Blev utmanad av Emilie, har egentligen ingen förkärlek för sånna här listor men har så tråkigt på dagarna så den passar nu.



1. Hur gammal är du om fem år? 27
2. Vem var den sista du träffade? Dennis
3. Hur lång är du? 162 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Män som hatar kvinnor
5. Vem ringde du senast? Mamma eller Dennis
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Blåbärssoppa och mjölk, det tror jag var allt. Vad ska vi äta?" till Dennis
7. Vad är dagens planer? Sova, dricka varmt, snora och sova!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, tycker inte om att prata i telefon.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? I onsdags
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Vilken av gångerna? ett, tre, fyra, halv sex osv. Typ varje timme av att halsen gör svinigt ont!!
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja.
14. Vilken är din favoritplats? Svår fråga, lite var stans.
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förmodligen kvar i s-vall med två barn och Dennis, med ett schysst jobb!
17. Vad skrämde dig som barn? Clownen "Det". Än idag hatar jag clowner.
18. Vem fick dig att skratta senast? Skulle tippa på Dennis eller katterna.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast naken, ibland med trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två st.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jodå det har hänt.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på vart jag är.
26. Är du social? Ja, med folk jag känner. Är fruktansvärt blyg med nya människor.
27. Vilken är din favoritglass? Twister
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Belata av lån, sen vet jag inte!
29. Tycker du om kinamat? Yes.
30. Tycker du om kaffe? Ibland, dricker dock aldrig hemma nu för tiden.
31. Vad dricker du till frukost? Te på vintern och mjölk/juice på sommaren.
32. Sover du på någon särskild sida? Ja.
33. Kan du spela poker? Verkligen inte.
34. Tycker du om att mysa? Självklart.
35. Är du en beroendemänniska? Ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, flera stycken.
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.
40. Föredrar du havet eller en pool? Både och.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Inredning.
42. Äger du dyra smycken? Haha nej.
43. Har du någon gång testat narkotika? Ja.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En halstablett.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Pappa, han kan alltid göra mig glad.
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på ryggen som ser ut som en katts bajshål.
47. Vad har du för ringsignal? Vanliga hederliga ring ring.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja det har jag.
49. Flirtar du mycket? Nej.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I förra lägenheten.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Oj.. Läser nästan aldrig så jag minns inte.
54. Läser du dagstidningen? Ja, på internet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Haha nej? Men sjunger.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3 eller rock klassiker.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Matlista.
59. När var du i kyrkan senast? Dennis systers bröllop i somras.
60. Vilka personer utmanar du? Dom som känner sig manad.



Jaha, nu då?

Ska nog förflytta mig in till vardagsrummet med en skål blåbärssoppa och försöka vila.

Har inte fått sovit något alls i natt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Wiklund - 27 april 2010 16:16

    Jag lägger ner den här bloggen för gott. Skriver bara på mina andra blogg ändå, ås vill ni läsa gå dit. Det är en hel del babysnack men det blir lätt så när mitt liv kretsar kring en bebis och jag inte gör så mycket annat än tar hand om h...

Av Frida Wiklund - 3 mars 2010 09:12

  Jag kommer ta ett uppehåll på obestämd tid från den här bloggen. Vill man kan man kolla in www.findingbabyland.blogg.se där all uppdatering kommer att ske.   ...

Av Frida Wiklund - 22 februari 2010 09:15

  Känner mig rätt pigg efter min fyra timmars sömn, jag kan lika gärna lägga mig ner och vila senare under dagen.   Dennis väckte mig sex, jag klev upp drog på mig morgonrocken och tröck ner rumpan i soffan för att kolla på hockey. Vilken här...

Av Frida Wiklund - 21 februari 2010 20:04

  Gud vilken död dag det har varit. Rätt skönt men förjävla slapp. Jag och Dennis har legat i soffan och kollat på OS hela dagen. Tog en pause och kollade på Vad blir det för mat och sen återgick vi till OS igen. Vi har tagit oss upp för at...

Av Frida Wiklund - 20 februari 2010 23:43

  När jag vaknade imorse och kollade ut genom fönstret blev jag så glad. Solen var framme, det såg vindstilla ut och jag trodde det var rätt varmt ute. Så fel jag hade, det har varit svinkallt hela dagen, blåst som fan och solen har inte gett n...

Ovido - Quiz & Flashcards